Αυτές τις μέρες, την εποχή της περιβόητης, πλέον, τηλεκπαίδευσης, είχα πάμπολλες συζητήσεις και ενστάσεις για τα προσωπικά δεδομένα, για τον τρόπο που οφείλουμε να επικοινωνούμε με τους μαθητές μας, για το πόσο οι γονείς πρέπει να ενημερώνονται για την online “σχέση” εκπαιδευτικού – μαθητή και ένα σωρό ακόμη -εύλογα και θεμιτά- ζητήματα.
Τεχνικά μιλώντας….
Όταν ο μαθητής εγγράφεται από τον γονέα – κηδεμόνα του αποκτά ένα λογαριασμό στο ΠΣΔ της μορφής aXXXXXX όπου το XXXXXX είναι ένας αριθμός. Με την εγγραφή του, ταυτόχρονα, αποκτά και ένα email της μορφής aXXXXXX@sch.gr, όπως έχουμε και όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί.
Όταν εγγραφεί σε ένα μάθημα στην πλατφόρμα του eclass, χρησιμοποιώντας, προφανώς, το όνομα χρήστη (username) του ΠΣΔ, τα μηνύματα της πλατφόρμας (που αφορούν συνήθως ειδοποιήσεις για το πότε ανέβηκε νέο υλικό από τον εκπαιδευτικό του μαθήματος ή αν υπάρχει κάποια νέα ανακοίνωση – μήνυμα από τον εκπαιδευτικό), πηγαίνουν αυτόματα στο email του, δηλαδή στο aXXXXXX@sch.gr. Όμως, πολύ πιθανό, να μην έχει ενημερωθεί ότι γίνεται αυτό, όπως, επίσης, μπορεί να μη γνωρίζει πως να το κάνει. Θεωρητικά, πρέπει να μπει στο webmail.sch.gr και να δει τα email του.
Μία λύση που προτείνω στο βίντεο παρακάτω είναι να γίνει προώθηση του email του μαθητή στο email του γονέα – κηδεμόνα. Με αυτόν τον τρόπο και ενημερώσεις δεν “χάνονται” και είναι ενημερωμένος ο γονέας – κηδεμόνας για το πως και πότε επικοινωνεί ο εκπαιδευτικός με το παιδί του.